2014年1月6日 星期一

減肥日誌 - 減肥係要人管架!!!

當我啲朋友知我出去俾錢人幫我減肥嘅時候, 通常嘅反應都係:
1) 你平時食咁多嘢, 你食少啲嘢, 食多啲菜就得啦
2) 跟我落街跑步啦, 日日跑幾個圈, 包你瘦呀!!

我相信全世界嘅肥人都知道食少啲嘢, 做多啲運動係可以減肥嘅, 咁點解呢個世界仲有咁多肥人呢, 咪就係冇恆心囉. 所以減肥真係要人監督住自己, 唔俾自己肥落去.
如果你自己可以監督住自己去減肥, 就係你叻, 如果試過幾次自己減都減唔掂, 就真係要俾錢人賺啦, 寧願使少少錢換番自己嘅健康啦!!

今日蘋果都講"減肥缺監督人 效果難持久", 大家去以下條link睇睇啦!!! 健康Express減重有法:  減肥缺監督人 效果難持久

沒有留言: