2012年9月27日 星期四

九男女浪遊波斯 - Day 2

今日一早起身收到message, Jason話佢班機會delay, 成1:10先去到機場, 但係我地去Tehran班機2:30起飛喎, 好擔心佢趕唔切, 我地去到check in counter就問地勤班機會唔會delay, 佢地話唔會, 好準時咁2:30起飛, 咁再問如果真係miss咗呢班機, 咁可以點, 佢地話只可以搭後日班機, 吓, 咁好大獲喎, 我地乜都做唔到, 只好等Jason電話啦, 1:30佢打電話嚟話到咗, 等緊行李, 咁我地問佢邊個terminal落機, 原來佢係Terminal 2, 而我地就喺Terminal 3上機去Tehran, 咁就一定趕唔到啦…..真係好擔心., 我地唯有叫佢儘快, 所有要排隊嘅都同人講佢趕時間, 俾佢過先. 到咗呢個時候, 我地乜都做唔到, 只好入閘啦. 好彩個天都幫咗Jason, 因為北京周邊天雨關係, 班機仲未到北京, 所以要delay (車, 之前又話冇delay) , 點知delay咗5個小時, 攪到我地成十二點幾先到酒店, 好彩有車嚟接我地唧.

想睇多啲相, 可以到以下嘅FB: 

沒有留言: