2012年9月26日 星期三

九男女浪遊波斯 - Day 1

因為悶悶地上TL睇睇有冇”團”出, 見到有個伊朗團, 時間ok, 行程ok, 就咁就join咗啦. 
同好多人講話去伊朗, 佢地都話”打仗”喎!? 點解要去呀? 好好玩咩!?!?其實我去伊朗嘅主要原因係因為”伊朗”呢兩個字. 講真, 雖然身邊好多朋友都去過, 但始終佢唔係咁popular, 而且我對呢個地方一冇所知, 剩係知美國同佢唔妥, 好似好神秘咁, 咁就更加要去啦. 哈哈!!!
而聽好多朋友去過都話伊朗好正, 啲人超nice, 係一種unexpected嘅nice, 講真, 去咁多地方, nice嘅人遇唔少, unexpected嘅nice !?!!?真係想知點unexpected. 
終於由台灣返嚟果幾日就即刻買機票, 好彩南航仲有$5500全包機票, 停北京, 仲可以玩埋北京, yeah!! 即買!! 
買完機票, 就睇睇個行程去book酒店啦, 以我一向”漁翁撒網”方式去book酒店, 段估起碼都有幾間有房啩, 仲要我地去果陣唔係peak season, 應該冇問題. 頂!!!點知啲酒店成個week都唔覆e-mail, 就算覆咗有房啦, 我地confirm個reservation, 佢又唔回覆我地個reservation有冇問題喎. 攪到我要resend幾次e-mail, 到上機果日先 confirm到第一晚酒店, 去到北京先confirm有車嚟機場接我地去酒店, 究竟係佢地做嘢嘅速度太慢定係我地太心急呢!!!??

起行嘅日子到啦, 如常地去機場, 如常地到達北京, 咁我地去一早經ctrip book好嘅如家酒店啦, 因此我地班機遲咗少少, 我地唔可以6:00前到, 成7:00先到, 咁去到, 佢話ctrip cancel咗我地booking, 咁我問佢有冇房, 佢話冇, 我地再問佢附近有冇酒店, 佢話附近有間”漢庭”, 我地問佢出咗門口, 轉左定轉右, 佢竟然同我地講, 你見唔見到我隻手指指住邊度呀, 出面呀!! 妖, 我頂你, 我識路使問你, 你條PK記住呀, 我今日唔係你個客, 第日都可能係, 不過放心, 你”如家”咁嘅服務態度, 我以後都唔想住囉……咁我地出到去, 問人邊度有酒店, 佢地好細心話俾我地聽點行可以去到, 比起”如家”條PK真係好好多. 最終我地住咗”7天”, 果度個服務員真係好好多, 又有笑容. Settle咗, 又出去我唯一識果條街 – “簋街”食嘢啦, 是但咁去咗一間食dinner, 之後經過四合院設計嘅”花家怡院”, 我地只係睇睇個菜牌, 個waitress就叫我地入去參觀啦, 因為我之前嚟過呢度食飯, 果陣個經理仲好似tour guide咁介紹間餐廳俾我地. 所以我都如常地話俾我朋友聽間餐廳嘅嘢啦. 行行吓, 有個”實Q”嚟到, 今次到佢介紹間餐廳啦, 仲同佢傾咗成個鐘頭偈, 嘩!!傾到成十二點幾先走, 雖然我地明天係兩點幾機唧, 但係都要瞓架, 終於我地返到酒店, 沖好涼就瞓啦, 明天真係要起程去德黑蘭啦…..

想睇多啲相, 可以到以下嘅FB: 
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152237153610647.930740.860415646&type=1&l=ff7adb5cb7

沒有留言: