2012年9月27日 星期四

九男女浪遊波斯 - Day 3

因為尋晚太夜瞓啦, 所以我地都變咗係最遲起身同食早餐果幾個. 食完早餐, 我地跟咗個岩岩識嘅湖南人去唱”黑市錢”, 因為黑市同喺銀行唱係爭成倍架, 其實酒店都係唱緊個黑市rate, 但係我地相信出面個rate應該好啲, 所以我地出咗去唱. 呢個湖南人都係踩單車旅遊嘅, 睇番佢個微博, 佢已經到咗格魯吉亞啦, 真係羨慕佢有咁嘅膽量/勇氣/體力去玩”踩車旅遊”. 

行咗幾個字, 終於到咗一個好多人嘅地方, 我地問吓佢地個rate幾多, 初時果幾個果rate, 我地都覺得唔ok, 我地之後問果個ok la, 諗住同佢唱, 不過唔知點解有成班人圍住, 咁我地去番佢個檔口唱, 果條友仔逐啲遂啲俾錢我地, 又唔一次過, 又鬼死咁多錢, 等我地數完又數, 數咗九萬幾次, 連個湖南人都同我地講, 你地快啲攪掂佢啦, 你地好多錢呀. 咁我地攪掂晒, 果條友仔又問我地攞佣金喎, 咁你又唔早講, 頂!!擺明老屈啦, 我地同佢拗數, 佢死都話要收佣金喎, 坦白講, 唔係俾唔起呀, 係唔順氣嘛, 不過冇法, 我地為咗儘快離開現場, 我地唯有俾啦. 其實如果唔係今日係星期五, 佢地嘅休息日, 我相信可能去其他地方, 應該唔使收佣金, 今次擺明俾人老屈. 

之後湖南人帶我地由第二條路返酒店, 沿路見到一個武器嘅展覽, 我地當然走咗去影相同玩啦, 我地見啲小朋友玩果架唔知乜嘅武器玩得鬼死咁投入, 好似玩氹氹轉咁, 真係唔通啲小朋友Born to be Soliders?!?!唉!!!其實我地都好想玩果架嘢, 不過等咗好耐都玩唔到, 真係好想同小朋友講, 俾我玩1分鐘啦, 我地玩完俾番你玩啦, 不過我地最終冇咁做囉, 因為明知佢地聽唔明我地講嘢….哈哈!!後來我地見到有架坦克車, 好想爬上去玩, 不過又驚佢地唔俾女人爬上去, 不過後來我地都唔理啦, 照爬上去玩同影相, Yeah!! 

之後我地返番酒店, 分埋錢, 就商量行程啦, 因為我今次完全冇做功課, 完全跟團, 所以佢地話去邊, 我就去邊啦. 去第一站: 巴列維皇宮(Sa'd Abad Museum)係搭地鐵架, 估唔到我地嘅第一景點就係”男生圍”, 我地一去到月台, 就有好多人望住我地, 眼都唔眨, 我地已經喺度笑啦, 入到車卡, 簡直以為佢地係未見過女人咁, 望到你實一實, 我地成班女不段用”你嘅一點呀, 條仔好ok呀”, “嘩, 你嘅三點條佬唔多掂喎”. 不過我地又衰嘅, 真係好似喺香港搭地鐵咁, “儘量行入車廂中間”, 可能當地女人唔會咁, 同埋佢地真係會去Women Only嘅車廂, 所以佢地咪覺得奇怪囉…. 

去到個皇宮, 行幾個圈, 又咁岩有fair, 我地又玩咗一輛, 又應當地人要求咁影吓相 (我地叫呢啲做”加持”). 原本個景點只需1小時, 都會因為”加持”攪到成個半鐘先走得. 

之後去咗一個清真寺, 因為星期五嘅關係, 好鬼多人, 我地分開男女入去清真寺, 而女就要喺門口披住張”床單”先入得去, 一入到去真係好鬼多人, 好似行維園花市咁, 啲人都好虔誠咁摸住個聖櫃嚟喊 (當然我地唔知佢喊乜啦!!). 我地出咗嚟之後要做好多”加持”, 啲亞爸亞媽又”恐”啲小朋友同我地影相, 又同我地傾偈, 攪到我地鬼死咁忙. 真係未試過咁受歡迎架…哈哈!! 之後食完dinner就去咗和平塔啦, 行一陣就返酒店啦, 成12:00先起程返酒店, 今日仲要冇食lunch, 我地呢團真勁!!!!

想睇多啲相, 可以到以下嘅FB: 
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152241357150647.931340.860415646&type=1&l=8d176be9a7

沒有留言: