2012年9月29日 星期六

九男女浪遊波斯 - Day 4

今日又一早起身去Golestan Palace(古列斯坦皇宮)啦, 又係搭地鐵, 不過只係一個站咋. 查實尋日又皇宮, 今日又皇宮, 對於我呢個唔知伊朗歷史嘅人嚟講, 真係攪唔清楚, 不過呢個皇宮都好靚, 有好多彩色玻璃窗, 仲有佢地好興用啲玻璃塊嚟當牆紙咁貼, 真係好鬼死靚同好閃.

遊完皇宮之後, 我地返酒店攞完行李就去巴士站, 搭車去Kashan啦, 當然我地又要經過一輛雞同鴨講先買到飛啦, 一上巴士, 嘩, 啲位闊到呢, 真係闊過啲飛機位呀…我未去伊朗之前, 朋友同我講巴士啲位好似Business class咁, 我初頭都唔明, 而家明晒啦, 真係好正!! 行車中途仲有”巴士餐”食, 雖然只係幾件餅, 一個蛋糕加一包嘢飲, 但係程巴士得果幾個鐘, 都有咁好service, 仲要係港紙個十幾廿蚊, 你話呢個”package”係唔係超值先, 真係好鬼”抵x”.

到咗Kashan, 個巴士上職員問我地去邊, 我地俾咗間酒店名同波斯地址俾佢睇, 佢隔咗一陣, 就叫我地落車啦, 叫我地搭的士去, 我地知架巴士係去唔到酒店, 但都話聲俾我地聽我地喺邊好啩, 不過我明白佢根本就唔識講俾我地聽我地喺邊…哈哈!!落咗車, 我地諗住搭的士去酒店, 點知又係雞同鴨講, 搵埋警察, 佢幫我地打埋電話去酒店都溝通唔到, 好彩有一個當地女人幫我地, 我地終於可以順利搭的士同去到間酒店啦.

去到酒店, 間嘢同網上邊啲相一樣架, 好鬼死靚, 不過佢喺個e-mail已覆我地冇晒double room, 只可以安排一間4人房同5人房俾我地, 咁我地呢班人睇晒兩間房, 再決定自己住邊間, 好彩我地各自都去到自己想要住果間房, 除咗兩位男仕, 因此佢地有得揀, 我地已經assign咗間單人房俾佢地啦…哈哈!!

之後我地行巴扎, 想買啲糖/餅食, 又喺雞同鴨講之際, 又出現咗一個當地男人啦, 又負責做我地嘅翻譯, 仲帶我地隨處行同去咗Ehsan Guesthouse食dinner. 佢仲問我地點解唔住呢間酒店, 呢間平過我地住緊果間, 咁我唯有同佢講, 我sent過e-mail過嚟, 但佢冇覆呀, 佢猛咁同我say sorry, 我話都唔關你事, 唔使同我say sorry喎, 佢話佢都係伊朗人, 佢代表呢間酒店同我say sorry喎, 佢地嘅民族意識都幾好喎, 佢仲好認真咁問人地點解唔覆我e-mail, 果度個人又真係去check, 點知佢話覆咗我full咗, hm…….講真, 我”漁翁撒網”去book酒店, 真係miss咗都唔奇…hehe!!!可能我真係怪錯人啦…食完飯返酒店啦..

Manouchehri House web site:
http://www.manouchehrihouse.com/hotel.html



想睇多啲相, 可以到以下嘅FB: 
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152248053290647.932099.860415646&type=1&l=9daa3b0363

沒有留言: