2013年12月8日 星期日

患了疾病買了保險就有保障

患了疾病買了保險就有保障,患了疾病没保險才是真正的不幸-->同事Sammi對理賠客戶的感言: 
"今天收到公司50萬的理賠支票,百感交集。回想一年前,跟客戶介紹危疾保障時,她提了許多問題:內地人可以買嗎、會不會沒得賠,理賠會不會困難、內地醫療報告會不會承認等…… 
最後,我一一釋除了她的疑慮,並簽署了。今年客人不幸患病,十分擔心賠償問題,我叫她放心醫病,只要符合條件,一定沒有問題。保險的終極意義就是理賠。今天,我們中國人壽兌現了這承諾。祝願阿琴打敗病魔 ,早日康復。 
在此衷心多謝信任和支持我的客戶。我會繼續努力,用我的熱誠、專業和最好的服務將保障帶給所有人。"

有時當我解說危疾保障給客人的時候, 他們大多數嘅反應都係"我咁後生, 唔會有重疾嘅" " 我有重疾, 唔醫架啦, 咁辛苦!!" 等等嘅說話, 但睇到我同事呢個case, 我真係好想同大家講危疾保障一定要買, 買咗危疾保障之後, 如果有病嘅時候, 家人唔使到處張羅金錢去醫你, 自己又可以有錢去揀私家定公立醫院醫病, 就當係俾家人一個安心, 給自己一個選擇權.

沒有留言: