2013年12月28日 星期六

減肥日誌 - 可怕的通淋巴

每一次我都叫呢間房做刑房
每次做完treatment之後, 張床就係俾我典到咁亂架啦..




















有相有真相, 真係全身瘀晒架!!
其實減肥不嬲都唔好受, 之前果啲自家減肥法, 最辛苦都只不過係唔可以食咁多嘢, 同埋運動咋嘛.

點知嚟到Pretty Fond, 食佢啲"健怡飯盒, very ok, 仲好好食. 跳舞運動, 好好玩, 成班人柴柴娃娃咁就過咗1小時15分鐘, 咁就一身都係汗, 兩樣我之前覺得辛苦嘅嘢都克服咗,
最辛苦竟然係做treatment, 我頂佢個肺吖!!!!

好多明星減肥都係靠做機, 咁佢地咁fit都係靠做treatment, 呢啲係人都知, 佢地有啲好坦白話"做運動同節食好辛苦, 所以做treatment減肥" , 點解人做treatment, 我做treatment會做得咁辛苦架, 做到v嘩鬼叫, 典床典席, 周身瘀晒, 最唔明就係點解咁痛, 我都繼續做, 唉, 冇計!! 一個字: work.

Especially做手臂, 粗臂即時瘦晒, 真係好work, 所以只好繼續"貼錢買難瘦".....你想唔想瘦吖!?!!?


沒有留言: