2013年12月10日 星期二

減肥日誌 - INS療程

今日去Pretty Fond跳舞, 然後上磅, Yeah!!又創新低啦, 只係三個禮拜咋, 就減咗7磅啦, 之前用咗好多減肥方法, 都減唔到咁好, 而且個人好攰, 好肚餓.  今次真係減得好好.

好多朋友問我果減肥療程係點 , 我就係到講下喇~ 

INS = Instruments, Nutrition, Sports


Instruments (療程)
通淋巴 /M6 / RF:
通淋巴完全同出面做既唔同, 原來之前喺出面通淋巴係流架,呢度真係好堅, 不過痛囉, 但係隻手臂通咗兩次, 已經冇咁肥腫啦, 仲有個背脊, 經過佢地好似幫我削肉咁通完之後, 真係薄左好多呀. 

Nutrition (營養)提供飯盒:
好多人減肥都去搵營養師減肥, 跟營養師嘅adv去食飯, 有時會因為搵唔到營養師suggest嘅材料, 而攪到好似跟唔足, 因而影響減肥效果. 不過Pretty Fond會提供埋飯盒, 唔怕食錯野影響減肥計畫 ,初初我都好擔心個飯盒係食咩, 會唔會好難食, 但係我覺得又ok wor , 同平時屋企飯差唔多, 只係淡少少同菜多d , 都係正常嘅, 唔通日日鋸扒咩?!!? 

Sports (運動) 
跳舞: 
之前跳鄭多燕, 跑步減肥, 但唔係好work, 而且我唔識用正確方法跑步, 有時攪到對腳都好痛.
而呢度嘅運動就係跳舞 , 一星期跳3日, 每堂1小時15分鐘. 而且每次跳完件衫好似濕咗嘅毛巾咁, 好鬼濕!!!
出咗一身汗, 好鬼C服.

有好多朋友都覺得一個月$8999, 好似好貴咁, 但講真包以上咁多嘢, 而且又work.
試下計一條數, 每一餐飯$50, 咁佢包咁多餐 ($50 x 2 x 30日 = $3000), 即係話個Instruments + Sports = $5999.
其實出面見個營養師都一萬幾千啦, 而且又冇機做, 又要自己煮, 又自己去做運動, 我就係計過呢條數, 所以join咗呢個course, 而且Pretty Fond佢地係唔會俾人肥架, 你跳舞唔夠落力, 走去你隔離跳, 迫你跳落力啲, 你冇輕到, 鬧鬼你, 佢地真係好鬼變態架......
不過冇法啦, 你要唔要瘦吖!?!!?
http://www.prettyfond.com.hk/

2 則留言:

Unknown 提到...

Blog主介紹個course好似唔同出面個啲纖體公司, 有埋飯盒食同跳舞, 但會唔會好hard sell.

Kitty Lee 提到...

咁都係因為我自己試過好多減肥嘢都唔work, 咁呢個咁work, 想介紹俾咁多姐妹, 唔想大家喺出面俾人蹉跎減肥時間唧!