2013年12月25日 星期三

減肥日誌 - 我的聖誕大餐

唉!!只好怨自己揀錯日子走去減肥, 大時大節走嚟減肥, 只有三個字: 攞嚟賤!!!
冇得食好嘢, 唔緊要, 最慘就係個Facebook充斥住每一個朋友嘅聖誕大餐, 小則菠羅腸仔, 大則火雞, 魚生 etc...........
打從2007年有facebook之後, 從未試過有一年嘅聖誕覺得自己啲朋友食得咁好, 食得咁豪, 一路睇一路吞口水 (有時侯開包梳打餅止下癮, 我驚遲啲我要搽"無比膏"止口痕呀!!), 睇嚟我減肥之餘, 仲要減睇Facebook!!!
車, 有聖誕大餐食, 有火雞食好叻咩, 我都有我個雞脾聖誕大餐食呀.....哼!!! (我其實葡萄中, 唉!!!)

沒有留言: