2013年12月31日 星期二

除夕倒數@塔門

真開心, 佢地都係打清湯邊爐, 乜都唔落, 岩晒我減肥期間食, Yeah!!!
我發覺呢幾年嘅除夕倒數都係去camp, 因為呢班camp友實在好想睇日出, 又想睇星, 唔去camp, 仲有乜嘢好攪吖, 咁就決定去塔門camp啦, 因為又方便, 又hea, 又可以睇日出. 

好啦, 執好晒嘢, 有人話借到屋,可以選擇露營or宿營, 咁我好耐冇camp, 就梗係孭埋個營去啦, 點知, 入到間屋, 乜都有, 連電磁爐都有, 即刻想開爐打邊邊, 不過因為有個friend未嚟, 佢好想camp,所以我地去camp site睇睇有冇位俾佢.

嘩!!!一去到個camp site, 多人到好似
旺角咁旺, 唔易搵位, 好彩有屋住咋, 如果唔係, 連斜位都要瞓呀!!
卒之, 四個人嚟,三個人都有帶營,有啲人話點都要上山起營,最終都係喺室內起營,準備同周氏宗親開會,明天起身睇2014日出!

咁多菜, 岩晒我!!

個camp site真係旺過旺角呀 !!


沒有留言: